Tips Menarik!

loading...

Panas! Dengan Tersebarnya Gambar Ini Artis Terkemuka Negara Hattan Bercerai Dengan Isterinya Farah Asyikin ! Masha Allah Lihat Apa Yg Dia Cakap Dalam Gambar Tu

Dengan Tersebarnya Gambar Inilah Menjadi Punca Sebenar Penceraian Hattan...?? Sayangnya Perkahwinan Mereka Hanya Bertahan Hanya 2 Bulan Saja Sudah Menjanda......

Gosip yang tengah hot disebalik penceraian Hattan bukan calang-calang gosip. Semua orang tertanya-tanya punca sebenar penceraian Hattan dan Farah Asyikin yang perkhawinan mereka hanya mampu bertahan dua bulan sahaja.




Terbaru, satu lagi pendedahan mengenai Farah dimana satu email lama beliau menjelaskan dengan teliti bagaimana Farah mahu mengugurkan kandungannya secara rahsia di Singapura kerana mahu menjaga nama keluarganya.

Dalam satu temubualnya di Melodi, Farah menyatakan bahawa mahu mengambil tindakan undang-undang terhadap mereka yang menyebarkan email tersebut.

Entah mahu percaya atau tidak, email sebegini boleh ditulis oleh sesiapa sahaja untuk memalukan Farah dan keluarganya. Mungkin anda boleh mambacanya namun jangan percaya 100% sebab mungkin ada pihak yang sengaja menggunakan cara ini untuk membalas dendam.





KLIK LIKE JIKA ANDA RASA PERKONGSIAN INI SANGAT BERGUNA

Artikel Panas

loading...
Like Dan Dapatkan
Info Berita Terkini

Popular

Random Entri

... ...

Arkib

item