Tips Menarik!

loading...

SERAM ! Imej Makhlus Halus Dirakam Ketika Anak Menderita Demam Panas! Masha Allah Ibubapa Kalau Anak Demam Tu Tolong Periksa betul-betul takut sangat jadi macam ni..


Mengerikan kongsian gambar seumpama jenglot oleh Facebook yang berna,a Cahaya Permata Pahang, yang mengatakan anak kawannya sering diganggu oleh makhluk halus serta meminta pertolongan orang ramai untuk membantu memberi pendapat cara untuk menghilangkan gangguan mahluk menyeramkan berkenan.

Pencari Entiti Crew - P.E.C juga mengatakan Kepada Ustaz atau pakar perubatan islam yang ingin membantu..boleh berhungun terus dengan ibu mangsa di facebook Love Fatyn, ibu kepada kanak-kanak ini mengatakan anaknya mengalami demam panas akibat gangguan dari pada jenglot berkenan

Berikut gambar yang berjaya di tangkap oleh gambar.


TANDA-TANDA TERKENA SIHIR

Tanda-tanda gejala sihir begitu banyak, antaranya:-

1.Seseorang yang baru berkahwin tidak mempunyai nafsu terhadap isterinya.

2.Seseorang itu merasa kadangkala terlalu panas dan kadangkala terlalu sejuk sehingga ia sanggup ” meminum air yang mendidih.

3.Suami dan isteri yang tiba-tiba sahaja merasa tidak aman, benci-membenci antara satu dengan lain walaupun sebelumnya mereka sangat berkasih-sayang.

4.Kebiasaannya gejala penyakit yang disebabkan oleh sihir lebih menonjol sewaktu senja.

5.Juga banyak dari penyakit-penyakit baik fizikal atau kejiwaan yang tidak dapat disahkan puncanya oleh doctor-doktor yang pakar.

KLIK LIKE JIKA ANDA RASA PERKONGSIAN INI SANGAT BERGUNA

Artikel Panas

loading...
Like Dan Dapatkan
Info Berita Terkini

Popular

Random Entri

... ...

Arkib

item