Tips Menarik!

loading...

"Melampau Nabil! Kau Buat Anak Kau Dah Macam Binatang! Ayah Jenis Apa?", Akhirnya Nabil Menjawab Persoalan Kenapa Melakukan Anaknya Seperti Binatang

*Lebih istimewa saya akan mengerjakan umrah dengan isteri dan ini kali pertama kami berbuat demikian. Saya nak sangat bawa isteri dan anak-anak sekali ke Mekah tetapi saya fikir mungkin perlu cari bulan yang sesuai yang tidak ramai sangat orang ke sana. Bukan apa, anak-anak saya ini lasak dan aktif. Jadi (&saya perlu cari masa yang sesuai”

##################################################################################
$#“Saya ada masalah apabila anak saya lari, saya cepat menggelabah cari mereka. Budak-budak ini pantang kita terlepas pandang, ke mana saja mereka pergi. Itu yang saya sekarang ini kalau pergi mana-mana saya pakaikan mereka tali. Ada yang kata saya buat anak saya macam binatang, tak kisahlah orang nak kata apa,” katanya kepada Utusan Online.##################################################################################
#$Seperti ibu bapa lain, Nabil turut meluahkan kebimbangannya terhadap dua anak perempuan mereka Naira Mikayla dan Leyla Medina berikutan banyak kes berkaitan dengan kanak-kanak hilang kebelakangan ini. Lebih-labih lagi apabila anak-anak beliau memang tidak suka dipegang dan suka berlari jadi pemakaian tali memudahkan kerja mereka.#$
##################################################################################
@#Terdahulu, Nabil turut berkongsi keterujaan beliau yang berpeluang untuk mengerjakan umrah pada 10 malam terakhir Ramadhan buat kali kedua bagi menjalani penggambaran “Perjalanan Haji Nabil” ke Mekah pada 27 Jun sehingga 4 Julai ini. Perjalanan yang mengambil masa selama 8 hari itu turut ditemani isteri tersayang yang mengikuti Nabil ke sana.#@

KLIK LIKE JIKA ANDA RASA PERKONGSIAN INI SANGAT BERGUNA

Artikel Panas

loading...
Like Dan Dapatkan
Info Berita Terkini

Popular

Random Entri

... ...

Arkib

item